Tuesday, February 16, 2010

Børneværelser

Jeg elsker indretningsblade, magasiner, bøger og reportager! Jeg elsker at flytte rundt på tingene, men gør det ikke så meget som jeg  har lyst til! Måske har du det ligesom mig, derfor viser jeg dig lidt billeder fra mine børns værelser!

Her er Sofias bogkasse som er malet lilla og beklædt med indisk papir inden i! Og bøgerne.... Dem må vi have et andet sted!

Augusts vindue. De grå striber du kan se langskanterne er fordi jeg ikke har fået malet fugerne efter et vinduesskift!
Denne mand står bag døren på begge drengenes værelser.

Her er Tobias rodekiste, den gemmer ALT det vi ikke ved hvor ellers skal være!

Her er Augusts kommode, der er malet med tavlelak så han kan tegne på den.

1 comment:

  1. Hvor er han sej, ham manden...
    Vi havde engang Eddie Murphey til at stå rundt om på overetagen - lidt på skift på værelserne. Drengene ville gerne have ham ind på deres værelser, men han var i naturlig størrelse, og vi var allesammen ved at få et hjertestop, hver gang vi kom ind på det værelse, hvor han stod. Også selvom vi følte os forberedte... Han var ellers sej - og stod med en pistol... som taget ud af "Frækkere end politiet tillader".
    Jeg synes også godt om Augusts kommode - god idé!
    Tak for alle dine inspirerende fotos!
    -LisBeth.

    ReplyDelete