Thursday, February 25, 2010

Loppefund

Inspiret af en masse svenske blogs, der viser loppefund lige for tiden, har jeg fået lyst til at vise jer et godt fund, jeg engang gjorde i vores storskraldsrum, da vi boede i lejlighed i København.
Dette gamle køkkenskab fra små arbejderlejligheder på Østerbro stod i skralderummet.... lige til at tage..... Jeg nåede det heldigvis lige før Marianne fra 4. sal!!! Det viste sig, at skabene havde været fast inventar i alle lejlighederne i vores ejendom, men der var ikke mange tilbage.
Siden har skabet fået en gang hvid maling og det har været alt fra stofskab til cd-skab. Nu er det igen porcelæn og glas der fylder hylderne. Vi har hængt skabet lige over gulvet, men det har helt sikkert ikke været beregnet til at hænge så lavt.

10 comments:

  1. Det er da så fedt!!!
    God dag. Kh.B

    ReplyDelete
  2. Hvorfor er det ALDRIG mig som finder sådan noget?
    Fedt skab, og ikke mindst, rigtig god måde at hænge det op på...

    Du har mange gode og kreative idéer..

    Lone

    ReplyDelete
  3. Sikke en flot effekt det har, når det hænger lige over gulvet. Jeg ville give min højre arm for sådan et skab!

    ReplyDelete
  4. Håber du er venstrehåndet så, for ellers kan det være sært at lave krea....
    :-)

    ReplyDelete
  5. der skal selvfølgelig stå SVÆRT!

    ReplyDelete
  6. Det er virkelig flot, dit skab. Og sikke en virkning det har at hænge det lavt.

    ReplyDelete
  7. Ultra multra heldig har man nogengange lov at være, og det skal jeg da ellers lige love for du var. Rigtig fedt skab. SÅ fint med de matterede låger og de små skuffer. Noget af et fund, godt du kom før Marianne ;o)
    Kh Anette.

    ReplyDelete
  8. Hej Maria, hvor var du heldig og være på pletten før hende på 4.;)
    Rigtig god ide med at hænge skabet så lavt så tingene deri kan nås af alle.
    Hilsen Stine

    ReplyDelete
  9. Aaa, det skapet var jo nydelig! Etr slikt et vil jeg også finne på loppis. Jeg planlegger en skikkelig møbeljakt under årets lopperaid, så jeg x fingrene;) Fine ansikter du har laget under her. De ser jo proffe ut, skikkelig sånn tusenkroners kunst:D

    Maya

    ReplyDelete
  10. Hej Maria,
    tak fordi du gav mig lidt instrukser, men det er lige præcis der ved at tilføje link at det går galt. Ved ikke hvilket link jeg skal skrive?
    Det skal jo ikke være min egen blogadresse...
    og heller ikke navnet på indlægget.
    Du kan vist godt høre at jeg er lidt på spanden, og håber at du kan hjælpe mig??
    God fredag, Stine

    ReplyDelete