Monday, April 19, 2010




Jeg har haft fem hvide sten med fra Ærø og de er tegnet som en fuldstændig kopiering fra bogen Succesbilleder ved Vintertid. Jeg kan IGEN ANBEFALE denne bog til alle der har lyst til at male med børn.

Her kommer et billede af mit drivhus/skur!!!!! Som trænger til at blive forårs-ryddet op! Ville bare vise jer bordpladen som står lænet op ad væggen! Det er mosaik af gamle tallerkener og fliser. Engang var det bordpladen på vores havebord, men det var simpelt hen umuligt at tørre af og dertil har det skarpe kanter! Små børn og grillede pølser med ketchup.... Det gik slet ikke :-) Nu står det der og pynter! Det er for tungt til at hænge op.
Overlæggeren på drivhuset er sat på, da drivhuset var ved at styrte sammen sidste år! Den så alt for ny ud, så nu maler jeg lidt på den, hver gang jeg har en  ny farve fremme!

1 comment:

  1. Du er bare så fuld af gode idé'er... Og ja, bogen "Succesbilleder ved vintertid" er formidabel. Der er en til; tror, den hedder "Succesbilleder", slet og ret. Den er lige så dejlig og inspirerende!
    Kh. LisBeth.

    ReplyDelete