Saturday, May 8, 2010

Hjemmelavet mors dag.



Min mor tegner, og derfor skal hun have disse to mors-dags-ting når hun kommer på søndag, hvor vi skal fejre Augusts fødselsdag for familien. Skitseblokken er med syet betræk. Jeg har lånt STOR inspiration fra Stine Hoelgaard og mange andre her i blogland, der laver de fineste notesbøger. Mærket på midten er et frimærke, som er låst fast med decoupagelak og maskin-broderet i kanterne. Penselkurven er jo den skønne, jeg lige har lært på blogtræf! (Se tidligere indlæg).

5 comments:

  1. Din mor er såååååå heldig...
    Ser hun aldrig din blog? For nu har du jo afsløret gaven.. Altså Maria...

    Den er flot, og ja er det ikke skønt at man kan blive inspireret..

    Jeg er lige mellemlandet mellem loppemarkeder... fik så mange fede broderier.. så noget i Ridehuset som skal prøves....

    Lone

    ReplyDelete
  2. Hej Maria,
    nu får jeg da total dårlig samvittighed, sikken en Mors dags gave...., hvad mon du så får;)
    Tak fordi du nævnte mig i forhold til inspiration til notesbogen. Den helt store heltinde indenfor det felt er jo Karen Marie Dehn, som også viste mig at man kan lægge et stykke bogfilm/plasfilm hen over papir, hvor du har brugt decopagelak. Jeg ved ikke lige hvad der holder bedst, men man kan jo hurtigere arbejde videre med sit projekt hvis man bruger plastikken, men det bliver tilgengæld også lidt blankt at se på, i forhold til tekstilerne.

    God lørdag, og fødselsdag i morgen, stine:)

    ReplyDelete
  3. Håber, din mor er mere vild med edderkopper end jeg er ;O) Sikke en fin morsdagsgave! Jeg melder mig også som en af dem med dårlig samvittighed... Må hellere lægge hjernen i blød!

    ReplyDelete
  4. Tjaee. Lone, hun fik den i fredags! Derfor kunne jeg lægge den på bloggen i går :-)
    Snyd, jeg ved det, men i dag var fyldt med fødselsdagstravlhed......
    Kh Maria

    ReplyDelete
  5. Og Lisbeth, min mor HADER edderkopper!
    Maria

    Og Stine. Tak for tippen med bogbinder plastikken, den kendte jeg ikke!
    Mvh Maria igen.

    ReplyDelete