Tuesday, August 17, 2010

Skyder du også med en 357 Magnum?


Citronmåner og thermokaffe høre åbenbart til i en skydeklub!








Nej vel...? Det gør jeg heller ikke. Men det var lige hvad vi skulle til en fyrre års pigefødselsdag forleden weekend!

Og det var rigtig sjovt, men også lidt grænseoverskridende! Og vi var alle noget nervøse, da vi skulle til at skyde med den store magnum til sidst! Mest pga. instruktørens malende beskrivelser af den flamme pistolen ville kaste ud, for at brænde resten af krudtet af, og som ville komme ud et sted, tæt på vores fingre! Også pga. instruktørens kones beskrivelser af, hvor langt hun blev kastet tilbage af rekylet, første gang hun prøvede magnummen!
Og nej... Jeg tror faktisk ikke, de 3 andre mænd fra den private skydeklub synes vi var specielt sjove, da vi selvfølgelig spurgte, om det var en Magnum Classic eller med mandel!
Vi skød......... og billedet her øverst viser et af mine forsøg! Det skal siges, at jeg både lavede dem der var bedre og dem der var værre.

Bagefter var der skøn frokost hjemme i smukke omgivelser. Lige modsat den maskuline skydeklub!

4 comments:

  1. Du ser altså meeeget stolt ud, og med rette. Jeg synes at det er fedt at prøve noget nyt... så jeg ville have "leget" med
    Stine:)

    ReplyDelete
  2. For sjovt, det er også lige mig, sådan noget...

    Men sikke et indlæg, lige fra pistol og citronmåne, min ynglingskage, til yndigt porcelæn og lækre hjemmebagte kager...

    Lone

    ReplyDelete
  3. Godt I ikke havde kikkertsigte.

    Her i Grønland er det sjovt at se de flækkede øjenbryn, som folk kommer hjem med, når de første gang er på rensdyrjagt. Riffel, rekyl og kikkertsigte - og et øje, som sættes for tæt på kikkerten, så skal det gå galt! :-)

    ReplyDelete