Tuesday, September 7, 2010

Dåser...

Karen har opfordret til at vise dåser.....! Jeg tænkte, at der kunne jeg ikke rigtig være med, og blev så alligevel overrasket efter en tur rundt i huset med "dåsebrillerne" på! Jeg har jo egentlig en god stak, de er bare drysset jævnt rundt omkring. Her ser du et udvalg!
Pink gammel dåse, der altid står fremme.
Hvide gamle dåser, som ungerne bruger til tegnegrej, og som der desværre er "nogen" der har tegnet på!
Den eneste gamle dåse er den øverste, som jeg fik den af min mand da jeg blev håndarbjdslærer med en rød rose i.
Ny dåse fra min venindes lækre butik http://www.zikzakzebra.dk/
"Canoe" dåsen har jeg arvet fra min mormor, hun brugte den til knapper og jeg har tit som barn siddet og rodet i hendes knapper! Den bagved er fra et lopperæs...

1 comment:

  1. Ja, man har hurtigt flere end man tror.
    Skønt du gad lege med
    Karen

    ReplyDelete