Wednesday, September 15, 2010

Solsorte-uglen...



Jeg har (langt om længe) opdaget den store fornøjelse ved blogbytterier! Ved ikke, hvorfor det skulle tage mig så længe! Ved det første blogtræf jeg var til, mødte jeg LisbethLys som jeg havde skrevet en del med over længere tid! Lisbeth synes hun burde eje en af mine cykelslangepenalhuse og til gengæld blev min datter den lykkelige ejer af dette lilla hårspænde. Jeg blev ejer af den fine solsorteugle (som er en solsort) men som jeg kom til at kalde en ugle(!) Den hænger lige over min symaskine til dejlig inspiration, og minder desuden om hyggelige krea-timer til blogtræf!

3 comments:

  1. Den er ualmindelig kær den solsort-ugle :)

    PS Jeg har lige linket til dit syede fødselsdagskort. Er det god blog-skik at fortælle det, eller linker man bare uden at sige noget?

    ReplyDelete
  2. Jeg kigger lige over på din side og ser kortene, så svarer jeg diig der!
    Maria

    ReplyDelete
  3. Hej Maria! Hvor sjovt at finde mine sager her på din side... Læs lige mit indlæg fra i aftes, hvor jeg havde set dit! Det var vel nok dejligt at mødes - og at bytte. Det gør jeg gerne igen! Din cykelslangepung følger mig hvor end jeg går!
    Kh. LisBeth.

    ReplyDelete