Friday, October 8, 2010

Så hækl da for pokker lige et slips!!



Hvilken udsøgt kreativ fornøjelse at sidde og se Talent 2010, og der kommer Felix ind på scenen i et hæklet slips...........! Om han overhovedet havde andet på, lagde jeg ikke mærke til! SMSerne fløj igennem luften, da jeg lige fik diskuteret med kreaklubben om slipset er hæklet eller strikket!
Jeg siger hæklet! Og jeg giver mig helst ikke. Der er flere stakkels mænd, med krea-ramte koner, her i byen, der kan se frem til et nyt slips i julegave... Eller?
Jeg kan huske at min far havde et beigefarvet striket(?) et af slagsen hængende i skabet i mange år. Jeg kan dog aldrig huske, at have set ham i det.
Billederne her over ar taget med min telefon af tv'et, så bær over med kvaliteten.
God weekend.

9 comments:

  1. Det kan godt være Kirsten, jeg er jo ikke den store strikker så den er jeg ikke helt med på!
    Perlestrik er vist noget med en ret og en vrang og så modsat på næste række?
    Måske? Jeg er lidt imponeret over hvor fin kanten på slipset er! De få gange jeg har striket et eller andet er det altid meningen at kanten skal sys væk, så den ikke kan ses fra retsiden.

    ReplyDelete
  2. Jeg siger strikket og jeg kiggede også, for jeg har siddet og set lign. sager på nettet, da jeg skulle ramme Helsingør-gymnasium trenden for et par uger siden og strikkede en butterfly.
    Trenden er college look omsat til pæn mand.....og alle dem jeg har set er strikkede.
    Men det skal vi nu ikke "slås om"....fedt er det, at kreaslips kommer på banen i bedste sendetid.

    ReplyDelete
  3. Det er strikket, helt almindelig ret strik!!!
    stine:)

    ReplyDelete
  4. Det ligner perlestrik i mine øjne

    ReplyDelete
  5. Jeg lagde også mærke til det sjove slips men skænkede det ikke en tanke, at det kunne være hæklet.

    ReplyDelete
  6. hmm jeg sad også og lurede.. og tænkte også at det var hæklet. :o)

    God søndag

    ReplyDelete
  7. Nogen der ligger inde med en opskrift på et lignende slips? :-)

    ReplyDelete