Friday, February 4, 2011

Ide til konfirmationen...

En af mine faste læsere, som ikke selv har en blog, har skrevet til mig og fortalt om sin gode ide. Hun vil lave bordkort til sit barns konfirmation af papirler.
Tusind tak for ideen Lotte. Jeg håber det er ok, at jeg deler din gode ide med blogland.
Lottes ide er, at hun vil lave bordkort i papirler, rulle blondemønster på med kagerullen og derefter stemple gæsternes navne med sætterbogstaver. (Gummistempler fra Panduro kan også bruges).
Jeg har ikke nogle stempler, så derfor har mit bordkort et navn med tusch.
Jeg prøvede også at lave nogle forsøg med min datters Barpa Pappa stempler, de blev søde og den ideen kunne måske bruges til bordkort barnedåben?
Jeg har tidligere skrevet, hvordan man arbejder med papirler og keramikler her.

7 comments:

  1. hejsa det ser rigtig flot ud....jeg undre mig lidt!!!Er du fra Ærø ell har anden relation dertil. Jeg er selv født på øen og flyttet tilbage. hærlig hilsen louise

    ReplyDelete
  2. De bordkort er lige så flotte som tallerknerne. Vi er desværre ovre begge konfirmationer her i huset,men servietterne er ligesom dem, den 18års brugte til pigemiddagen nytårsaften.

    Glædelig fredag.
    Kirsten

    ReplyDelete
  3. ej en god ide jeg holder konfirmation til maj :)

    ReplyDelete
  4. Endnu engang TAK for super inspiration!

    ReplyDelete
  5. Hej alle og tak for rosen.
    Louise, ja jeg er fra Ærø (Marstal), er du Maries lillesøster?
    Det ligner på billedet at jeg er ældre en dig :-) men måske kender du min bror Niels?
    God weekend til jer alle.
    Mvh Maria

    ReplyDelete
  6. Hej igen

    Nej... jeg er kusine til matilde, marie og trine pelle. Tror måske jeg ved hvem Niels er, men ikke helt sikker. Jeg er årgang 77.
    Kærlig hilsen Louise

    ReplyDelete