Friday, March 25, 2011

Blogtræf i morgen....


Jeg skal på blogtræf i morgen...
En gave til mig fra mig her midt i alt eksamensræset! jeg glæder mig meget og er ved at pakke en masse kreagrej selvom jeg burde skrive på min engelskopgave!!!
Lone, som er grundlægger af dette blogtræf, har bedt mig lave en workshop hvor vi skal lave blondeugler, så det skal der også lige pakkes til......
Nu tilbage til arbejdet med en tekst af Hemingway.....
God weekend.

Forresten????
Har jeres blogsystem også ændret sig?? Altså der hvor man laver nye opslag, "new posts" til bloggen???
Jeg synes min er blevet en del forringet og det er møgirriaterende!!!!
Hvorfor det? Er det kun mig? Eller er det også blevet sådan i jeres blogopbygning? Kan fx ikke finde ud af at lave et ordentligt link mere!!!! Men det er Lonesfodspor der arrangerer det godr træf i morgen. Så er det sagt :-)

8 comments:

  1. Nej jeg kan heller ikke linke lige pt.?

    Jeg glæder mig til at møde dig imorgen og få lært at lave dine ugler:)

    Skulle selv have haft keramik med... men det hele er gået til:( (se mit indlæg)

    ReplyDelete
  2. hurra.. for at du gir dig selv en gave, midt i eksamensræset.. tak for det..

    Min blog har også ændret sig, men til at jeg ikke længere får påmindelser pr. mail, når der svares på indlæg. Det er møj irriterende.. ja det er.
    Har ikke linket i et par dage, har lige haft lidt at se til, så det har jeg ikke lagt mærke til.

    Under alle omstændigheder, så skal sådan noget bare virke ellers går min hjerne i kog.

    Lone

    ReplyDelete
  3. Rigtig god fornøjelse med den forestående blogtræf, det blive sikkert super hyggeligt og fornøjeligt.
    Og pøj pøj med eksamenslæsningen, når der bliver tid til det;)

    Stine:)

    ReplyDelete
  4. Hej Maria

    Min blog har ændret sig, så jeg ikke kan lægge billeder ud. Men jeg kan godt linke og fåe også mails om indlæg... mystisk. Der er vist noget galt hos Google...
    Tak for din hilsen på min blog :o). Nu må jeg i gang med jersey'en.
    Pøj pøj med eksamenslæsningen!
    Knus

    ReplyDelete
  5. Forresten: er det interlock eller rib, du har brugt?

    ReplyDelete