Monday, December 26, 2011

Malerier, der forsvandt.....




Tjaeee. Sådan så mit krea-rum ud for ikke så længe siden! Men billederne er væk nu! De er væk på den gode måde, fordi nogle af vennerne gerne ville have dem. Det føles skønt, når nogen værdsætter det man laver. Det er jeg sikker på, at alle I andre krea-mennesker også kender til.....? Gør I ikke?
Nu må jeg se, om der snart kommer et eller andet male/tegne-tekninsk jeg skal prøve af, så der kan komme nye billeder i mine tøjklemmer!
God jul til jer alle.
Maria.

4 comments:

  1. Jo, det er så rart når folk synes godt om det man laver og gerne til have det eller bestiller noget lignende.

    ReplyDelete
  2. Kan godt forstå at de er forsvundet .... De er super flotte :-)

    ReplyDelete
  3. Uhhh. Fik jo helt lyst til at male lidt igen. Et dejligt kig ind til dit krearum OG til dine skønne billeder.

    ReplyDelete