Tuesday, July 31, 2012

Regnvejrs-haven... Og alligevel lidt fin!



Her ser I forårets bygge projekt i vores have! Skuret til venstre (vinduet til venstre) er meget gammelt, men har ændret farve fra kedelig brunt til sort. Skuret til højre (højre vindue) er helt nyt og er i virkeligheden bare et halvtag, der er lukket i den ene ende. I går malede jeg det turkis på inder-væggene. Det er blevet så lækkert, at vores ældste søn og hans kammerat strakt måtte sove der ude på to drømmesenge! Det grønne legehus byggede jeg for 7 år siden og min far lage tag på det. Jeg har planer om at det skal være sort som skuret, så der ikke bliver alt for meget tivoli over vores have! Jeg vender tilbage med billeder af den turkise drøm :-)


4 comments:

  1. Hvor ser det da hyggeligt ud:)

    ReplyDelete
  2. Sikke en skøn have :o)

    ReplyDelete
  3. Tak begge to, jeg nyder også vores have rigtig meget. Også selv om der ind i mellem skal hives noget ukrudt op:-)
    Maria

    ReplyDelete
  4. Vakker hagedrøm* Ahh... *Drømme* :-D

    ReplyDelete