Friday, August 3, 2012

Impulskøb.......Jeg kom til.......!

Jeg "kom til" at købe dette maleri i sommerferien. 
Da vi var på Ærø, var der kommet et nyt galleri i Marstal. Det var Juel Verland Art fra Holbæk som havde åbnet en sommerfilial. Det vat et "næsten" impulskøb...... Tænkte over det et par dage til ferien var slut. Det billede skulle bare med mig hjem, og det kom det så. Her i weekenden skal det op at hænge på væggen.Glæder mig :-)
Laver du nogen sinde vilde impulskøb, fordi du bare VED at det er det rigtige køb?

J

2 comments:

  1. uha det maleri er virkelig lækkert!

    ReplyDelete
  2. Hehe ja jeg laver tit impilskøb. Så mange at min eks altid jokede om om jeg nu skulle op og have pengene tilbage igen. For tit fortrød jeg når jeg havde det hjemme i hånden.
    Her i sommers lavede jeg et indkøb som jeg har haft tre år til at overveje indkøbet i. Et stykke træ fra en skibsside.Godt afskallet og rustent. Lige sådan som jeg vil have det.

    ReplyDelete