Wednesday, November 20, 2013

En fugl i nyt lys! Sejt lys....

En af mødrene på min søns friskole har fået en god idé via en af mine gamle ideer.
Hun har fundet mine rigtig gamle filthøns og syet dem i gummislange.
Mega sejt synes jeg. De er så skønne. Det skønne er også, at gummi-hygge-hønsene er blevet doneret til Hinnerup Friskoles julemarked i den kommende weekend. Der kan du komme og købe en til yderst rimelige priser.
Vi ses. Ses vi?
Kom og sig hej, hvis du ser mig:)

P.s. Undskyld at fuglebillederne "ligger ned"! Der er lige noget teknisk, der driller så jeg ikke kan få dem vendt rigtigt!!!!

3 comments:

  1. Tænk at få pip i cykelslanger ;)
    Hvor er de altså søde.

    ReplyDelete
  2. Hej :-) er helt vild med disse høns :-) er det muligt at få mønstret eller bare størrelsen ? Syntes de bliver for små med cykelslange og traktordæk er for tyk ??!! :-) på forhånd tak for hjælpen. VH Lene

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Lene.

      De er ca. 10-11 cm høje og 6-7 cm brede. Jeg mener at disse er lavet af traktorslange.

      Vh Maria

      Delete